BIJNA! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Robin Smeets - WaarBenJij.nu BIJNA! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Robin Smeets - WaarBenJij.nu

BIJNA!

Door: robinsmeets

Blijf op de hoogte en volg Robin

02 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Alles ingepakt! Ofja, zo goed als... Waarschijnlijk mis ik de helft, en kom ik daar morgen achter.. Achja, ik heb nog een héle dag om erachter te komen wat er allemaal mee moet naar de andere kant van de wereld! En dan maandag het vliegtuig in.. anderhalf uur naar Berlijn, dan Bangkok, en tot slot hopen we heelhuids aan te gaan komen in Siem Reap, waar we (als het goed is...) opgehaald gaan worden door iemand van AIESEC. Geen idee wat we moeten doen als dit niet gebeurt, kunnen we op ons állerbeste Khmer de weg gaan vragen naar het weeshuis waar ik de naam nu nog niet eens van weet.. Komt allemaal goed, zullen we maar zeggen. Ik ga proberen minimaal 1x per week hier wat op te zetten, en als je het niet wilt lezen, doe het dan vooral niet =) lees het alleen als je er zin in hebt!

Ik ben in ieder geval wel benieuwd wat er Sandor en mij allemaal te wachten staat. Fijne vakantie allemaal, en tot het volgende reisverslag!

X Robin

  • 02 Juli 2011 - 18:32

    Claudia:

    T werkt in elk geval. Ik kreeg via de mail door dat je wat geplaatst had!

    XxX

  • 04 Juli 2011 - 08:18

    Puck:

    Ha Robin! Wat leuk desse toch waarbenjij.nu hes :p Bin benieuwd nao al dien verhaole :)

    xxx

  • 04 Juli 2011 - 13:17

    Els :

    Heel veel plezier lekkere chick! We gaan je sowieso missen hier.. en die billen natuurlijk! xxx

  • 04 Juli 2011 - 19:32

    Sylvana:

    HEEEEL VEEEL PLEZIER!!!! XXXX

  • 05 Juli 2011 - 18:48

    Hildegard:

    wat bisse toch unne flapdrol ! ik vind het fantastisch dat je zo ver durft te gaan. veel fun en te gek dat mijn kop nou ook erbij staat
    dikke kus hillie en de rest

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Cambodja !!!

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2011

Bijna klaar alweer!

10 Juli 2011

Dank aan zwembad en shakes, haat aan salamanders

05 Juli 2011

Aangekomen!

02 Juli 2011

BIJNA!
Robin

Actief sinds 13 Juni 2011
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 12035

Voorgaande reizen:

29 September 2012 - 11 November 2012

Ghana!

04 Juli 2011 - 26 Augustus 2011

Cambodja !!!

Landen bezocht: