Aangekomen! - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Robin Smeets - WaarBenJij.nu Aangekomen! - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Robin Smeets - WaarBenJij.nu

Aangekomen!

Door: robinsmeets

Blijf op de hoogte en volg Robin

05 Juli 2011 | Cambodja, Khett Siem Reab

En daar zitten we dan, 7 uur 's avonds hierzo, meer dan 30 graden, op gehuurde fietsen die half los zitten en natuurlijk geen slot hebben, achter een computer in Siem Reap, maar toch is het echt heerlijk hier, iedereen lijkt meer dan tijd genoeg te hebben.. De reis verliep nog redelijk snel voor zover dat kan en gelukkig waren we overal (net) op tijd.. Omdat ik zo nodig in Bangkok een muffin bij Starbucks moest hebben, waren we nog net op tijd voor onze vlucht naar Siem Reap. Hier aangekomen werden we met een tuktuk (geniaal ding trouwens) opgehaald en naar ons verblijf gebracht, waarna we naar de school gingen waar wij les gaan geven. Echt heel erg primitief allemaal, maar onze kamers zien er prima uit gelukkig! Alleen geen spiegel.. DUS.. Achja, is ook weer te overleven. Net nog drakenfruit gegeten, smaakt best prima.. En morgen koetsen we weer op onze fietsjes naar het schooltje waar we dan gaan beginnen met lesgeven. Hoelaat wat wie en hoe precies is een beetje onduidelijk te zeggen, communiceren gaat hier met handen en voeten, Engels beheerst men hier niet bepaald goed.. Aan ons de taak om dat op te lossen =)

  • 05 Juli 2011 - 12:11

    Puck:

    Haha gen speegel! Hesse d'r wal unne zelf mei? Echt raar desse nou gans dao achter zits :p huul vuul succes!

  • 05 Juli 2011 - 12:32

    Michelle:

    Thank god bisse good aangekomme! Heb eg noch aan dich motte dinke, umdesse d'r zondaag noch zoe sleg aan waars.. Maar ut is dus allemaol good gekomme! Geniet d'r maar van en anders vlieg ik vanoet India gewoen door naor Cambodja ;-)

    xx

  • 05 Juli 2011 - 12:32

    Geran:

    Robinski! Klinkt goed allemaal! Vooral die ontbrekende spiegel haha! Veel succes ermee en veel plezier natuurlijk;)!

  • 05 Juli 2011 - 12:55

    Claudia:

    Super leuk um te huure! Heej, dao hesse een pointer bukske veur hè! Kinse plaetjes aanwieze. Heej is noow 15u. Auk werm weer. Ennuh.........louis geit VWO doon! Doei!

    XXXX

  • 05 Juli 2011 - 14:31

    Arne:

    Succes Robijntje! Ben echt benieuwd naar al je verhalen!

  • 05 Juli 2011 - 17:20

    Michelle:

    ha rubke,
    fijn det ge goad ziet aangekomme. succes morgen op ogge ierste werkdaag, ik hoap desse snel wat foto's op de site zets.
    vuul plezear en succes!!!
    xx

  • 05 Juli 2011 - 19:46

    Ien:

    Ha Robke fijn det t good met og geit!Hartstikke leuk det we dich kinne volge zoe!Hiel vuul succes met dien lesgeve morge !!van det spegel mak niks!Hoofs dich daor neet op te make!

    Groetjes

  • 06 Juli 2011 - 06:45

    De Ouwu Javaan:

    Yo Robin,
    Blij dat alles goed gaat.Ga dit reis verslag
    volgen en ben reuze benieuwd naar alle avonturen. Geniet van land,mensen,cultuur en vooral v/h eten.
    Eenmaal terug in Limburg kun je een keertje voor team LVS koken.
    Succes met les geven en blijf gezond.
    Tot gauw en de groetjes van de ouwu..

  • 06 Juli 2011 - 09:49

    Pappie:

    pappie kump dich die speegel ut weekend effe bringe. Verder alles good sies ?

  • 06 Juli 2011 - 11:11

    Ria :

    Fijn des dich good aagekome bis. Ik hoord beej La Vita det we dich kinne volge op dese site.... kei leuk.... Ik haop des dich dao eine super leuke, interessante ti'ed kriegs.
    Tof des dich dich "uberhaupt" inzets veur de minder bedeilde....Blief gezond en ik sloet mich aan beej ut veurstel van William....komme kaoke beej La Vita as dich truuk bis...hi hi. dieke knoevel... en vuul succes....

  • 06 Juli 2011 - 16:25

    Nathalie:

    Fijn dat je goed aangekomen bent! Ben heel erg benieuwd naar je verdere verhalen. En ach, een paar weken zonder spiegel overleef je wel ;)

  • 06 Juli 2011 - 18:42

    Anita:

    Hey Robin,
    Waat bisse toch aan ut doon zoe ver weg. Heej zien auk kinder die waal wat beeles kinne gebroeke. Wat un onderneming. Waal kei kikke. Zoeiets had ik vruuger auk motte doon. Ik kin dan waal gen engels, maar dan hats se door nou waal fijn Blieriks kinne praote. Unne hiele fijne tied wins ik dich.
    Dieke kus.

    Enne ik sloet mich aan beej dien vader, ik kom mei det speegel bringe:)

  • 08 Juli 2011 - 03:25

    Robin Smeets:

    Wat leuk al jullie reacties!
    Nee ik heb nog steeds geen spiegel helaas, maar ik hoef mijn ploffende kop met 35 graden en een ontstoken neus van de verkoudheid ook echt NIET te zien...! Alles is verder wel goed hier, alleen die beesten snachts, daar ben ik nou niet bepaald blij mee... Maaaar morgen gaan we naar Angkor Wat en zondag in een hotel zwemmen als het goed is, heerlijk !

  • 08 Juli 2011 - 06:28

    Pappie:

    Ik hoop dat die biëste snachts gen inboorlingen zien schat. Ut zien toch allein maar spinnetjes ??? Alse der last van hebs kinse mam bellen. Die haut die wal kepot !! Vuul leefde van dien pappie en chuckie ( hae haet al iets veur dich gemak alse truuk naor Venlo kumps.......)

  • 08 Juli 2011 - 21:48

    Salo:

    Nogmaals suuuper vuul plezeer :D!! hoord van dien mam det die spinnen echt vies zien, bah niks veur mig hahaha. Bin benieuwd noa wat se allemoal mei maks doa :D!!

  • 11 Juli 2011 - 07:08

    De Ouwu Javaan:

    Yo Robin,
    Ken jij volgend liedje: Weet je wat ik zie als ik gedronken heb... allemaal beestjes
    dus ik wil maar zeggen.
    Ennu bij 35 graden verkouden ??
    Gelijk a/d verse kippesoep met SAMBAL.
    Laat die inboorlingen maar een Ajam (kip) slachten en sambal zullen ze daar ook wel hebben. Nou de groeten aan allemaal en blijf gezond,

    de ouwu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Khett Siem Reab

Cambodja !!!

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2011

Bijna klaar alweer!

10 Juli 2011

Dank aan zwembad en shakes, haat aan salamanders

05 Juli 2011

Aangekomen!

02 Juli 2011

BIJNA!
Robin

Actief sinds 13 Juni 2011
Verslag gelezen: 1618
Totaal aantal bezoekers 12035

Voorgaande reizen:

29 September 2012 - 11 November 2012

Ghana!

04 Juli 2011 - 26 Augustus 2011

Cambodja !!!

Landen bezocht: